środa, 20 listopada 2013

Kasza gryczana zapiekana z jajkami mozzarellą , nad pierzynką z ciasta francuskiego

Kasza gryczana zapiekana z jajkami mozzarellą , nad pierzynką z ciasta francuskiego - wiem wiem, kupnego w Tesco

5 saszetek kaszy gryczanej, zalewamy wodą ma zakrywać kaszę – gotujemy 5 minut dodając dwie stołowe łyżki soli, odcedzamy, po odcedzeniu mieszamy z 1/3 kostki masła , świeżego szpinaku – można dodać czosnek . Do Kaszy wkroiłem koperek . W połowie wysokości dodałem plastry sera żółtego – gouda – dosypałem resztę. Zalałem kubkiem bulionu . Po wyrównaniu, zrobiłem dołki na jako sadzone. Między jajkiem wsadziłem kulki mozzarella …całość zapiekłem około 30 minut na środkowej półce piekarnika przy temperaturze 180 stopni. UWAGA !!! podajemy zaraz po wyciągnięciu z piekarnika, niestety po godzinie kasza staje się sucha .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz